Українська страхова група

UIG
Гаряча лінія
0 800 500 349
Страховий випадок

Дії при настанні страхового випадку

Дії при настанні страхового випадку

Якщо у Вас стався страховий випадок, повідомте про подію за телефоном цілодобової клієнтської підтримки служби BALT ASSISTANCE Ltd.

+38 044 500 14 00

або за допомогою SMS повідомлення, на телефонний номер для реєстрації звернення:

+38 093 702 85 55

(якщо протягом 15 хвилин Вам не відповіли, то прохання подзвонити по цілобовому телефону)

Skype: baltassistans (виключно для письмових повідомлень, аудіо-зв’язок не підтримується).

Місцеві телефонні лінії в країнах масового туризму

ТУРЕЧЧИНА
+ 90 850 480 22 58
ПОЛЬЩА
+ 48 22 188 12 99
ГРЕЦІЯ
+ 30 231 220 50 25
БОЛГАРІЯ
+ 359 554 811 92
ЄГИПЕТ
+ 20 1111 075 174
+ 20 1100 783 485

Для отримання допомоги, під час дзвінка або в SMS повідомте такі дані про себе:

  • своє прізвище та ім’я
  • назву страхової компанії, номер страхового полісу і строк його дії
  • місцезнаходження в країні перебування (адресу лікарні, готелю), контактний телефон, факс
  • докладний опис проблеми, що виникла, і вид необхідних допомоги

Якщо з якихось причин ви не змогли зв’язатись зі службою асистансу, повідомте про страхову подію страхову компанію.

У випадку технічної неможливості або за станом здоров’я Ви не змогли зв’язатися з асистантом або страховою компанією до звернення по допомогу, зробіть це (або доручіть іншій особі) не пізніше ніж через дві доби після того, я у вас з’явилася така можливість.

Медичні послуги, надання яких було організовано асистансом, не потребуватимуть ваших витрат. Рахунки від медичного закладу надійдуть безпосередньо до асистуючої компанії і будуть сплачені нею.

Якщо під час перебування за кордоном ви самостійно оплачували медичні послуги, витрати будуть компенсовані Вам страховою компанією (в межах лімітів, передбачених договором страхування) після повернення в Україну.

Для компенсації понесених витрат вам необхідно звернутись до страхової компанії протягом 30 днів з моменту повернення з-за кордону. В якості підтвердження своїх витрат надайте необхідні документи.

Якщо під час перебування за кордоном, зник або був пошкоджений ваш багаж, протягом 24 годин з моменту виявлення цього факту повідомте:
  • посадових осіб перевізника, якщо багаж було передано під його відповідальність
  • посадових осіб готелю, пансіонату, будинку відпочинку тощо або гаражу, автостоянки
  • місцеві правоохоронні органи, подавши заяву про втрату, повне або часткове пошкодження багажу

Отримайте від зазначених органів документи, що підтверджують подання вами заяви. Повідомте асистанс або страхову компанію та дійте за їх вказівками.

Якщо втрата або пошкодження багажу не було відшкодоване відповідальними особами, страхова компанія компенсує його вартість втраченого майна (в рамках визначених договором страхування лімітів). Для цього протягом 15 днів з моменту повернення на територію України подайте необхідні документи до страхової компанії.